pondělí 19. listopadu 2012

Můj cvičební plán

Ahooj holky :) 
nedávno jsem si psala s kamarádkou ohledně hubnutí a ona mi řekla, že shodila 10 kg  tím, že každý den chodila do fitka na rotoped a jezdila 20 minut. Já do fitka chodit nemusím, rotoped mám doma a tak hned od zítra začnu každý den jezdit 20-30 minut. A pravidelně posilovat, hlavně na bříško a stehna :)

Myslím, že do začátku to pro mě bude to nejlepší. Ptž se musím přiznat, že jsem strašně lenoch a do všeho se prostě musím nutit. Jinak jsem se rozhodla, že fotky mé postavy vám sem vystavím až po nějaké změně. O víkendu jsem se přeměřovala (něco málo jsem cvičila už před založením blogu) a mám radost, ptž na centimetry mám něco dole. Ale na váze bohužel o 0,3 dkg víc. Snad to teď už půjde lépe.

zdroj

1 komentář:

  1. díky za komentík :)
    já mám doma orbitrek a začlo mě strašně bavit, tak snad to chytne i tebe :)
    držím palce :)

    OdpovědětVymazat